Случилось чудо! Компания МТС Украина ответила на мое письмо! Правда в електронной форме. Привожу его ниже, без каких либо изменений.

Шановний Сергію!

Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.
Ознайомтесь, будь ласка, з інформацією, яка Вас зацікавила.

Ми розуміємо Ваше прагнення одержувати якісні послуги зв’язку в будь-який момент.
Шкодуємо, що виникла подібна ситуація з обслуговуванням Вашого номеру, що стала перешкодою для нашого повноцінного співробітництва.

Як і в будь-якій іншій сфері обслуговування, випадки технічного збою в роботі устаткування, іноді, на жаль, виникають, що може впливати на можливість користування послугами зв’язку абонентами.
На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати, як політику компанії стосовно своїх клієнтів, у цілому.

Повідомляємо, що всі звернення абонентів не залишаються без уваги, обов’язково розглядаються й аналізуються фахівцями.
Інформація щодо Вашого питання передана фахівцям для виправлення ситуації.

Зі своєї сторони приносимо вибачення за доставлені незручності.

Ну что могу сказать? Ситуация осталась без изменений. Мои обращения до сих пор рассматривают.

Спасибо, что хоть замечают проблемы.

Реклама